نویسنده = %DA%A9%D8%A7%D9%85%D8%A8%DB%8C%D8%B2 %D8%AD%DB%8C%D8%AF%D8%B1%D8%B2%D8%A7%D8%AF%D9%87
پدیدار شناسی ارزش ادراک شده توسط گشت زن های مراکز خرید و مال ها

دوره 8، شماره 3، آبان 1400، صفحه 33-56

10.34785/J018.2021.676

شیرین خسروزاده؛ کامبیز حیدرزاده هنزایی؛ محمدعلی عبدالوند؛ محسن خون سیاوش


ارائه الگوی رفتار ضدمصرف در بازار ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد

دوره 6، شماره 2، بهمن 1398، صفحه 333-352

10.34785/J018.2019.321

محمد نظریان؛ حسین وظیفه دوست؛ کامبیز حیدرزاده؛ کریم حمدی


طراحی مدل برندسازی در شرکتهای بیمه بازرگانی ایران با استفاده از رویکرد پژوهش ترکیبی

دوره 6، شماره 1، شهریور 1398، صفحه 245-265

10.34785/J018.2019.363

لیلا کریمیان؛ میر احمد امیر شاهی؛ کامبیز حیدرزاده؛ فرهاد غفاری