نویسنده = %D9%85%D8%B3%D8%B9%D9%88%D8%AF %DA%A9%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%B3%DB%8C
شناسایی و اولویت‌بندی عوامل تاثیرگذار بر برندملی ایران با رویکرد رفتار شناختی مصرف‌کننده

دوره 5، شماره 2، بهمن 1397، صفحه 83-110

حامد بزرگ خو؛ مسعود کیماسی؛ محمد رحیم اسفیدانی؛ محمدصالح ترکستانی


چارچوبی برای تعیین استراتژی‎های تبلیغات تلویزیونی در بانکداری

دوره 3، شماره 3، دی 1395، صفحه 118-142

محمد رحیم اسفیدانی؛ مسعود کیماسی؛ صلاح احمدی