نویسنده = هرمز مهرانی
ارائه مدل برانگیختگی مصرف‌کننده در بازاریابی دیجیتال

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 24 بهمن 1402

10.22034/cbsj.2024.63065

شبنم ملکیان؛ هرمز مهرانی؛ حمیدرضا سعیدنیا؛ زهرا علی پور درویشی


طراحی مدل بازی‌وارسازی (گیمیفیکیشن) به منظور مدیریت تجربه مشتریان نسل وای

دوره 8، شماره 2، تیر 1400، صفحه 48-73

10.34785/J018.2021.178

فرناز بدیعی؛ هرمز مهرانی؛ حسین دیده خانی؛ روح اله سمیعی