نمایه کلیدواژه ها

ا

  • ارزش افزوده بررسی اثر بسته بندی بر صادرات محصولات صنعتی ایران طی سالهای 1373 تا 1390 [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 103-116]
  • ارزش ویژه برند بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی مصرف کنندگان از بسط برند (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات لبنی پگاه در شهر تهران) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 61-74]
  • اعتماد به بانکداری الکترونیکی بررسی میزان اثر ویژ گی های سنتی و مجازی بر اعتماد مشتریان به بانکداری الکترونیکی (به تفکیک مشتریان سنتی و مجازی در بانک ملی ایران) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 75-87]

ب

  • بازاریابی رویکرد مبتنی بر داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری و بازاریابی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 25-44]
  • بانکداری الکترونیکی ارزیابی تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات بانکداری سنتی بر پذیرش بانکداری الکترونیک توسط مشتریان (مطالعه موردی بر مشتریان شعب بانک ملت شهر اصفهان) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 5-23]
  • بانکداری الکترونیکی بررسی میزان اثر ویژ گی های سنتی و مجازی بر اعتماد مشتریان به بانکداری الکترونیکی (به تفکیک مشتریان سنتی و مجازی در بانک ملی ایران) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 75-87]
  • بانکداری سنتی بررسی میزان اثر ویژ گی های سنتی و مجازی بر اعتماد مشتریان به بانکداری الکترونیکی (به تفکیک مشتریان سنتی و مجازی در بانک ملی ایران) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 75-87]
  • برند بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی مصرف کنندگان از بسط برند (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات لبنی پگاه در شهر تهران) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 61-74]
  • بست هبندی بررسی اثر بسته بندی بر صادرات محصولات صنعتی ایران طی سالهای 1373 تا 1390 [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 103-116]
  • بسط برند بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی مصرف کنندگان از بسط برند (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات لبنی پگاه در شهر تهران) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 61-74]

ت

  • تأیید عملکرد ارزیابی تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات بانکداری سنتی بر پذیرش بانکداری الکترونیک توسط مشتریان (مطالعه موردی بر مشتریان شعب بانک ملت شهر اصفهان) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 5-23]
  • تمایل به پذیرش بانکداری الکترونیک بررسی میزان اثر ویژ گی های سنتی و مجازی بر اعتماد مشتریان به بانکداری الکترونیکی (به تفکیک مشتریان سنتی و مجازی در بانک ملی ایران) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 75-87]
  • تناسب بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی مصرف کنندگان از بسط برند (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات لبنی پگاه در شهر تهران) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 61-74]

ح

  • حمایت قیمتی بررسی اثرات انحصار دولتی در بازار و بازاریابی محصول گندم: کاربرد ماتریس تحلیل سیاستی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 89-102]

خ

  • خرید آنی خرید آنی در محیط خرده فروشی در چارچوب مدل SOR مورد مطالعه: فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی شهر تهران [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 45-59]
  • خودکارآمدی برای تغییر ارزیابی تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات بانکداری سنتی بر پذیرش بانکداری الکترونیک توسط مشتریان (مطالعه موردی بر مشتریان شعب بانک ملت شهر اصفهان) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 5-23]

د

  • داد هکاوی رویکرد مبتنی بر داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری و بازاریابی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 25-44]
  • دخالت در بازار بررسی اثرات انحصار دولتی در بازار و بازاریابی محصول گندم: کاربرد ماتریس تحلیل سیاستی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 89-102]
  • درخت تصمیم رویکرد مبتنی بر داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری و بازاریابی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 25-44]

ش

  • شبکه عصبی مصنوعی رویکرد مبتنی بر داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری و بازاریابی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 25-44]

ص

  • صادرا ت بررسی اثر بسته بندی بر صادرات محصولات صنعتی ایران طی سالهای 1373 تا 1390 [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 103-116]

ف

  • فعالیت های مختلف صنعتی بررسی اثر بسته بندی بر صادرات محصولات صنعتی ایران طی سالهای 1373 تا 1390 [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 103-116]

ک

  • کیفیت خدمات ارزیابی تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات بانکداری سنتی بر پذیرش بانکداری الکترونیک توسط مشتریان (مطالعه موردی بر مشتریان شعب بانک ملت شهر اصفهان) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 5-23]
  • کیفیت خدمات الکترونیکی ارزیابی تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات بانکداری سنتی بر پذیرش بانکداری الکترونیک توسط مشتریان (مطالعه موردی بر مشتریان شعب بانک ملت شهر اصفهان) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 5-23]

م

  • محر کهای فروشگاهی خرید آنی در محیط خرده فروشی در چارچوب مدل SOR مورد مطالعه: فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی شهر تهران [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 45-59]
  • مدیریت ارتباط با مشتری رویکرد مبتنی بر داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری و بازاریابی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 25-44]
  • مدل SOR خرید آنی در محیط خرده فروشی در چارچوب مدل SOR مورد مطالعه: فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی شهر تهران [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 45-59]
  • مزایای نسبی بانکداری الکترونیکی ارزیابی تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات بانکداری سنتی بر پذیرش بانکداری الکترونیک توسط مشتریان (مطالعه موردی بر مشتریان شعب بانک ملت شهر اصفهان) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 5-23]
  • مزیت نسبی بررسی اثرات انحصار دولتی در بازار و بازاریابی محصول گندم: کاربرد ماتریس تحلیل سیاستی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 89-102]
  • منفعت اجتماعی بررسی اثرات انحصار دولتی در بازار و بازاریابی محصول گندم: کاربرد ماتریس تحلیل سیاستی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 89-102]

ه

  • هیجانات مثبت خرید آنی در محیط خرده فروشی در چارچوب مدل SOR مورد مطالعه: فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی شهر تهران [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 45-59]