ا
-
ارزش افزوده
بررسی اثر بسته بندی بر صادرات محصولات صنعتی ایران طی سالهای 1373 تا 1390 [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 103-116]
-
ارزش ویژه برند
بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی مصرف کنندگان از بسط برند (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات لبنی پگاه در شهر تهران) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 61-74]
-
اعتماد به بانکداری الکترونیکی
بررسی میزان اثر ویژ گی های سنتی و مجازی بر اعتماد مشتریان به بانکداری الکترونیکی (به تفکیک مشتریان سنتی و مجازی در بانک ملی ایران) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 75-87]
ب
-
بازاریابی
رویکرد مبتنی بر داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری و بازاریابی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 25-44]
-
بانکداری الکترونیکی
ارزیابی تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات بانکداری سنتی بر پذیرش بانکداری الکترونیک توسط مشتریان (مطالعه موردی بر مشتریان شعب بانک ملت شهر اصفهان) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 5-23]
-
بانکداری الکترونیکی
بررسی میزان اثر ویژ گی های سنتی و مجازی بر اعتماد مشتریان به بانکداری الکترونیکی (به تفکیک مشتریان سنتی و مجازی در بانک ملی ایران) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 75-87]
-
بانکداری سنتی
بررسی میزان اثر ویژ گی های سنتی و مجازی بر اعتماد مشتریان به بانکداری الکترونیکی (به تفکیک مشتریان سنتی و مجازی در بانک ملی ایران) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 75-87]
-
برند
بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی مصرف کنندگان از بسط برند (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات لبنی پگاه در شهر تهران) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 61-74]
-
بست هبندی
بررسی اثر بسته بندی بر صادرات محصولات صنعتی ایران طی سالهای 1373 تا 1390 [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 103-116]
-
بسط برند
بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی مصرف کنندگان از بسط برند (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات لبنی پگاه در شهر تهران) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 61-74]
ت
-
تأیید عملکرد
ارزیابی تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات بانکداری سنتی بر پذیرش بانکداری الکترونیک توسط مشتریان (مطالعه موردی بر مشتریان شعب بانک ملت شهر اصفهان) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 5-23]
-
تمایل به پذیرش بانکداری الکترونیک
بررسی میزان اثر ویژ گی های سنتی و مجازی بر اعتماد مشتریان به بانکداری الکترونیکی (به تفکیک مشتریان سنتی و مجازی در بانک ملی ایران) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 75-87]
-
تناسب
بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی مصرف کنندگان از بسط برند (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات لبنی پگاه در شهر تهران) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 61-74]
ح
-
حمایت قیمتی
بررسی اثرات انحصار دولتی در بازار و بازاریابی محصول گندم: کاربرد ماتریس تحلیل سیاستی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 89-102]
خ
-
خرید آنی
خرید آنی در محیط خرده فروشی در چارچوب مدل SOR مورد مطالعه: فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی شهر تهران [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 45-59]
-
خودکارآمدی برای تغییر
ارزیابی تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات بانکداری سنتی بر پذیرش بانکداری الکترونیک توسط مشتریان (مطالعه موردی بر مشتریان شعب بانک ملت شهر اصفهان) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 5-23]
د
-
داد هکاوی
رویکرد مبتنی بر داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری و بازاریابی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 25-44]
-
دخالت در بازار
بررسی اثرات انحصار دولتی در بازار و بازاریابی محصول گندم: کاربرد ماتریس تحلیل سیاستی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 89-102]
-
درخت تصمیم
رویکرد مبتنی بر داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری و بازاریابی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 25-44]
ش
-
شبکه عصبی مصنوعی
رویکرد مبتنی بر داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری و بازاریابی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 25-44]
ص
-
صادرا ت
بررسی اثر بسته بندی بر صادرات محصولات صنعتی ایران طی سالهای 1373 تا 1390 [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 103-116]
ف
-
فعالیت های مختلف صنعتی
بررسی اثر بسته بندی بر صادرات محصولات صنعتی ایران طی سالهای 1373 تا 1390 [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 103-116]
ک
-
کیفیت خدمات
ارزیابی تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات بانکداری سنتی بر پذیرش بانکداری الکترونیک توسط مشتریان (مطالعه موردی بر مشتریان شعب بانک ملت شهر اصفهان) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 5-23]
-
کیفیت خدمات الکترونیکی
ارزیابی تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات بانکداری سنتی بر پذیرش بانکداری الکترونیک توسط مشتریان (مطالعه موردی بر مشتریان شعب بانک ملت شهر اصفهان) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 5-23]
م
-
محر کهای فروشگاهی
خرید آنی در محیط خرده فروشی در چارچوب مدل SOR مورد مطالعه: فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی شهر تهران [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 45-59]
-
مدیریت ارتباط با مشتری
رویکرد مبتنی بر داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری و بازاریابی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 25-44]
-
مدل SOR
خرید آنی در محیط خرده فروشی در چارچوب مدل SOR مورد مطالعه: فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی شهر تهران [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 45-59]
-
مزایای نسبی بانکداری الکترونیکی
ارزیابی تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات بانکداری سنتی بر پذیرش بانکداری الکترونیک توسط مشتریان (مطالعه موردی بر مشتریان شعب بانک ملت شهر اصفهان) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 5-23]
-
مزیت نسبی
بررسی اثرات انحصار دولتی در بازار و بازاریابی محصول گندم: کاربرد ماتریس تحلیل سیاستی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 89-102]
-
منفعت اجتماعی
بررسی اثرات انحصار دولتی در بازار و بازاریابی محصول گندم: کاربرد ماتریس تحلیل سیاستی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 89-102]
ه
-
هیجانات مثبت
خرید آنی در محیط خرده فروشی در چارچوب مدل SOR مورد مطالعه: فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی شهر تهران [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 45-59]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد