نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آمیخته ترفیع مدل یابی ارزش ویژه برند مشتری محور مبتنی بر عناصر آمیخته ترفیع (مورد مطالعه: شرکت های صنایع لبنی فعال در بازار تهران [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 17-31]

ا

  • ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری اندازه گیری تاثیر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری بر قصد خرید موادغذایی حلال در بازارهای کلیدی اروپا [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 33-49]
  • ارزش ویژه برند مشتری محور مدل یابی ارزش ویژه برند مشتری محور مبتنی بر عناصر آمیخته ترفیع (مورد مطالعه: شرکت های صنایع لبنی فعال در بازار تهران [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 17-31]
  • ارزش ویژه نام و نشان تجاری بررسی عوامل مؤثر بر ترجیح نام و نشان تجاری ازدیدگاه مصرف‌کنندگان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 75-88]
  • ارزش ویژه نام و نشان تجاری مشتری‌مدار بررسی عوامل مؤثر بر ترجیح نام و نشان تجاری ازدیدگاه مصرف‌کنندگان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 75-88]
  • استان کردستان بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و بازاریابی رابطه مند در بانکهای تجاری استان کردستان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 89-102]

ب

  • بازاریابی اثربخش بررسی رابطه بازاریابی اثربخش و هوش رقابتی در باشگاه های ورزشی استان البرز [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 51-59]
  • بازاریابی رابطه مند بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و بازاریابی رابطه مند در بانکهای تجاری استان کردستان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 89-102]
  • باشگاههای ورزشی بررسی رابطه بازاریابی اثربخش و هوش رقابتی در باشگاه های ورزشی استان البرز [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 51-59]
  • بانکهای تجاری بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و بازاریابی رابطه مند در بانکهای تجاری استان کردستان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 89-102]
  • بخش بازاریابی مطالعه تاثیرپذیری عملکرد سازمان از پاسخگویی و مشروعیت داخلی واحد بازاریابی (مطالعه موردی شرکت های تولیدی صاحب برند) [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 61-73]

پ

  • پاسخگویی مطالعه تاثیرپذیری عملکرد سازمان از پاسخگویی و مشروعیت داخلی واحد بازاریابی (مطالعه موردی شرکت های تولیدی صاحب برند) [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 61-73]

ت

  • ترجیح نام و نشان تجاری بررسی عوامل مؤثر بر ترجیح نام و نشان تجاری ازدیدگاه مصرف‌کنندگان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 75-88]
  • تصمیم به خرید نام و نشان تجاری بررسی عوامل مؤثر بر ترجیح نام و نشان تجاری ازدیدگاه مصرف‌کنندگان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 75-88]
  • تمایل به اشتراک گذاشتن دانش و معلومات مطالعه تاثیرپذیری عملکرد سازمان از پاسخگویی و مشروعیت داخلی واحد بازاریابی (مطالعه موردی شرکت های تولیدی صاحب برند) [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 61-73]
  • تمایل به همکاری مطالعه تاثیرپذیری عملکرد سازمان از پاسخگویی و مشروعیت داخلی واحد بازاریابی (مطالعه موردی شرکت های تولیدی صاحب برند) [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 61-73]

ح

  • حلال اندازه گیری تاثیر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری بر قصد خرید موادغذایی حلال در بازارهای کلیدی اروپا [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 33-49]

ر

  • رفتار شهروندی سازمانی بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و بازاریابی رابطه مند در بانکهای تجاری استان کردستان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 89-102]

س

  • سرمایه مشتریان بررسی نقش میانجی کاربرد دانش بازاریابی به منظور ارتقاء نوآوری سازمانی از طریق مدیریت سرمایه مشتریان : مدل یابی معادلات ساختاری [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 5-15]

ص

  • صنایع لبنی و مدل معادلات ساختاری مدل یابی ارزش ویژه برند مشتری محور مبتنی بر عناصر آمیخته ترفیع (مورد مطالعه: شرکت های صنایع لبنی فعال در بازار تهران [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 17-31]

ع

  • عملکرد شرکت مطالعه تاثیرپذیری عملکرد سازمان از پاسخگویی و مشروعیت داخلی واحد بازاریابی (مطالعه موردی شرکت های تولیدی صاحب برند) [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 61-73]

ق

  • قصد خرید اندازه گیری تاثیر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری بر قصد خرید موادغذایی حلال در بازارهای کلیدی اروپا [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 33-49]

ک

  • کاربرد دانش بازاریابی بررسی نقش میانجی کاربرد دانش بازاریابی به منظور ارتقاء نوآوری سازمانی از طریق مدیریت سرمایه مشتریان : مدل یابی معادلات ساختاری [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 5-15]

م

  • مدل یابی معادلات ساختاری بررسی نقش میانجی کاربرد دانش بازاریابی به منظور ارتقاء نوآوری سازمانی از طریق مدیریت سرمایه مشتریان : مدل یابی معادلات ساختاری [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 5-15]
  • مشروعیت مطالعه تاثیرپذیری عملکرد سازمان از پاسخگویی و مشروعیت داخلی واحد بازاریابی (مطالعه موردی شرکت های تولیدی صاحب برند) [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 61-73]

ن

  • نوآوری سازمانی بررسی نقش میانجی کاربرد دانش بازاریابی به منظور ارتقاء نوآوری سازمانی از طریق مدیریت سرمایه مشتریان : مدل یابی معادلات ساختاری [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 5-15]

ه

  • هوش رقابتی بررسی رابطه بازاریابی اثربخش و هوش رقابتی در باشگاه های ورزشی استان البرز [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 51-59]