آ
-
آیوازیان، سیمون
مصرف گرایی در معماری با تاکید بر مبانی نشانه شناسی معماری عامه پسند [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 270-296]
ا
-
احمدی، پرویز
عدم انطباق بین نگرش و رفتار خرید محصولات داخلی (مورد مطالعه: بازار خودرو) [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 90-111]
-
ایران دوست، منصور
برندسازی جهت خلق ارزش مصرفکننده در نظام بانکی کشور [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 193-211]
-
ایرانزاده، سلیمان
طراحی مدل مدیریت تجربه مشتریان در نظام بانکی ،با استفاده از روش تحلیل مضمون [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 248-269]
-
ارشادی، محمد جواد
تعیین اهمیت معیارهای کیفیت وبسایت از دیدگاه کاربران برپایه روشهای ایکوال و فرایند تحلیل شبکه فازی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 24-45]
-
اسماعیل پور، حسن
تبیین مدل رفتار خرید مصرفکننده در انتخاب محصولات لذتبخش با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای همواره تخفیف) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 81-103]
-
الماسی تبار، حمیدرضا
بررسی عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرفکننده از طریق نقش میانجی تمایل مشتری بر اساس دیدگاه تئوری رفتار برنامهریزیشده [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 199-218]
-
امیر شاهی، میر احمد
طراحی مدل برندسازی در شرکتهای بیمه بازرگانی ایران با استفاده از رویکرد پژوهش ترکیبی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 245-265]
-
ایوبی یزدی، حمید
نقش عوامل ساختاری کمپین های بازاریابی علت محور در پاسخ مصرف کنندگان [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 149-173]
ب
-
بخشی زاده برج، کبری
نگاشت نقشه ذهنی مصرفکنندگان نسبت به کالای ایرانی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 171-191]
-
بشیرپور، مهدی
استخراج شبکه تداعیات ذهنی افراد به برندهای خودروساز چینی با استفاده از تکنیک استعارههای استخراجی زالتمن(زیمت) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 149-169]
-
بهادری، مهناز
طراحی چارچوب مدیریت تجربه مشتری در تجارت اجتماعی: رویکردی آمیخته [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 46-67]
-
بوداقی خواجه نوبر، حسین
طراحی مدل مدیریت تجربه مشتریان در نظام بانکی ،با استفاده از روش تحلیل مضمون [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 248-269]
پ
-
پوراسدالهی، خاطره
ارائه الگوی مفهومی برای تبین بازاریابی کمیابی با تا کید بر اصالت برند در رفتار خرید آنلاین [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 125-148]
ت
-
ترابی، فاطمه
تبیین مدل رفتار خرید مصرفکننده در انتخاب محصولات لذتبخش با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای همواره تخفیف) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 81-103]
-
ترکستانی، محمد صالح
مطالعه مردم نگارانه درک معنای برند ترک (مطالعه موردی منطقه آزاد انزلی) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 63-80]
-
تقدیمی، توران
طراحی الگوی بازاریابی صادرات محصولات فرهنگی با توجه به رفتار مصرف کننده (مورد مطالعه: تابلونقاشی) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 311-332]
ج
-
جامی پور، مونا
طراحی چارچوب مدیریت تجربه مشتری در تجارت اجتماعی: رویکردی آمیخته [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 46-67]
-
جاهدی، پدرام
مطالعه مردم نگارانه درک معنای برند ترک (مطالعه موردی منطقه آزاد انزلی) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 63-80]
-
جعفرزاده کناری، مهدی
طراحی و تبیین مدل رفتار مصرف کنندگان کالاهای تقلبی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 297-332]
ح
-
حاجی پور، بهمن
طراحی و تبیین مدل رفتار مصرف کنندگان کالاهای تقلبی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 297-332]
-
حیدرزاده، کامبیز
طراحی مدل برندسازی در شرکتهای بیمه بازرگانی ایران با استفاده از رویکرد پژوهش ترکیبی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 245-265]
-
حیدرزاده، کامبیز
ارائه الگوی رفتار ضدمصرف در بازار ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 333-352]
-
حیدریه، سیدعبدالله
تحلیل رابطه بین پیشران های خریدهای برنامه ریزی نشده با تکنیک هایANP ,DEMATEL و ISM [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 174-198]
-
حسن زاده، محمود
عدم انطباق بین نگرش و رفتار خرید محصولات داخلی (مورد مطالعه: بازار خودرو) [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 90-111]
-
حسنقلی پور یاسوری، طهمورث
طراحی مدل ارتقای تجربه و پاسخ مشتری با استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 287-309]
-
حمدی، کریم
ارائه الگوی رفتار ضدمصرف در بازار ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 333-352]
خ
-
خادمی گراشی، مهدی
مطالعه سطوح گرافیکی هشدار در بستهبندی های سیگار و تاثیر آن بر نیات ترک مصرف؛ تحلیل نقش میانجی برانگیختگی ترس و ادراک از تهدید سلامت [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 213-228]
-
خالوزاده مبارکه، سجاد
طراحی مدل ارتقای تجربه و پاسخ مشتری با استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 287-309]
-
خدادادحسینی، سید حمید
عدم انطباق بین نگرش و رفتار خرید محصولات داخلی (مورد مطالعه: بازار خودرو) [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 90-111]
-
خلیلی پالندی، فرشته
پدیدارشناسی رفتار خرید شب عید زنان در نوروز باستانی ایرانیان [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 229-244]
-
خورشیدی، غلامحسین
طراحی و تبیین مدل رفتار مصرف کنندگان کالاهای تقلبی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 297-332]
د
-
دارابی، مسعود
بررسی پردازش امواج مغزی جهت ارزیابی کارایی تبلیغات نام نمای نایکی بر تصمیم به خرید ورزشکاران [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 112-133]
-
داورزنی، ناصر
نگاشت نقشه ذهنی مصرفکنندگان نسبت به کالای ایرانی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 171-191]
-
دلیر، الهه
تحلیل میزان سبز بودن رفتارهای مصرفی خانوارهای روستایی و عوامل فردی موثر بر آن (مطالعه موردی: شهرستان خواف) [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 219-247]
-
دهدشتی شاهرخ، زهره
استخراج شبکه تداعیات ذهنی افراد به برندهای خودروساز چینی با استفاده از تکنیک استعارههای استخراجی زالتمن(زیمت) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 149-169]
ر
-
رحمان سرشت، حسین
ارتباط ویژگیهای روانشناختی اجتماعی بر قصد خرید کالاهای لوکس از طریق چشم و هم-چشمی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 1-23]
-
رحمت آبادی، یزدان
تأثیر ارتباطات بازاریابی شبکه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند، ارزش ویژه ارتباطی و پاسخ مشتری [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 105-124]
-
رحیمی نیک، اعظم
تبیین مدل رفتار خرید مصرفکننده در انتخاب محصولات لذتبخش با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای همواره تخفیف) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 81-103]
-
رشیدپور، علی
اولویت بندی عوامل تبیین کننده ارتقاء شخصیت برند با روش دلفی فازی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 134-148]
-
رضائی، مرضیه
تأثیر بکارگیری بازاریابی محتوایی بر قصد بازدید مجدد وبسایت در کسب و کارهای نوظهور اینترنتی (مورد مطالعه: وبسایت یکتا کتاب) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 21-39]
-
رضوانی، مهران
تأثیر بکارگیری بازاریابی محتوایی بر قصد بازدید مجدد وبسایت در کسب و کارهای نوظهور اینترنتی (مورد مطالعه: وبسایت یکتا کتاب) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 21-39]
-
رهبری منش، کمال
مصرف گرایی در معماری با تاکید بر مبانی نشانه شناسی معماری عامه پسند [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 270-296]
-
رئیسی، ایمان
مصرف گرایی در معماری با تاکید بر مبانی نشانه شناسی معماری عامه پسند [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 270-296]
س
-
سیدکباری، بنفشه
بررسی تجربه دیجیتالی کاربران بانکداری اینترنتی با استفاده از روش هیوریستیک [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 41-62]
-
سعیدنیا، حمیدرضا
ارائه الگوی مفهومی برای تبین بازاریابی کمیابی با تا کید بر اصالت برند در رفتار خرید آنلاین [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 125-148]
-
سلطانی، مرتضی
نقش عوامل ساختاری کمپین های بازاریابی علت محور در پاسخ مصرف کنندگان [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 149-173]
-
سلیمان زاده، امید
تأثیر ارتباطات بازاریابی شبکه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند، ارزش ویژه ارتباطی و پاسخ مشتری [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 105-124]
-
سهیلی، جمال الدین
مصرف گرایی در معماری با تاکید بر مبانی نشانه شناسی معماری عامه پسند [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 270-296]
ش
-
شاکری، رویا
ارتباط ویژگیهای روانشناختی اجتماعی بر قصد خرید کالاهای لوکس از طریق چشم و هم-چشمی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 1-23]
-
شیرخدائی، میثم
پدیدارشناسی رفتار خرید شب عید زنان در نوروز باستانی ایرانیان [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 229-244]
ص
-
صادقی مال امیری، منصور
الگوی علی منافع تجارت الکترونیک برای خریدار/ مصرفکننده [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 68-89]
-
صالحی، هوشیار
طراحی مدل مدیریت تجربه مشتریان در نظام بانکی ،با استفاده از روش تحلیل مضمون [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 248-269]
-
صالحی امیری، رضا
طراحی الگوی بازاریابی صادرات محصولات فرهنگی با توجه به رفتار مصرف کننده (مورد مطالعه: تابلونقاشی) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 311-332]
-
صفوی، فاطمه
مطالعه سطوح گرافیکی هشدار در بستهبندی های سیگار و تاثیر آن بر نیات ترک مصرف؛ تحلیل نقش میانجی برانگیختگی ترس و ادراک از تهدید سلامت [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 213-228]
-
صلواتی، عادل
برندسازی جهت خلق ارزش مصرفکننده در نظام بانکی کشور [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 193-211]
ط
-
طالاری، محمد
طراحی چارچوب مدیریت تجربه مشتری در تجارت اجتماعی: رویکردی آمیخته [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 46-67]
ع
-
عابدی، احسان
بررسی تجربه دیجیتالی کاربران بانکداری اینترنتی با استفاده از روش هیوریستیک [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 41-62]
-
عالم تبریز، اکبر
برندسازی جهت خلق ارزش مصرفکننده در نظام بانکی کشور [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 193-211]
-
عباس زاده، حسن
برندسازی جهت خلق ارزش مصرفکننده در نظام بانکی کشور [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 193-211]
-
عرب احمدی، حامد
تحلیل رابطه بین پیشران های خریدهای برنامه ریزی نشده با تکنیک هایANP ,DEMATEL و ISM [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 174-198]
-
عزیزیان کهن، نسرین
بررسی پردازش امواج مغزی جهت ارزیابی کارایی تبلیغات نام نمای نایکی بر تصمیم به خرید ورزشکاران [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 112-133]
-
عسگرشمسی، میثم
تحلیل محتوای پژوهشهای مدیریت فروش و رفتار مصرفکننده ورزشی در ایران [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 267-286]
-
علی پور درویشی، زهرا
ارائه الگوی مفهومی برای تبین بازاریابی کمیابی با تا کید بر اصالت برند در رفتار خرید آنلاین [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 125-148]
غ
-
غفاری، فرهاد
طراحی مدل برندسازی در شرکتهای بیمه بازرگانی ایران با استفاده از رویکرد پژوهش ترکیبی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 245-265]
ف
-
فتحی، هانیه
بررسی اثر تفاوت قیمت، هنجار اجتماعی سلسله مراتبی و بومی بر ادراک قیمت گذاری منصفانه؛ تحلیل نقش منبع تامین مالی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 1-19]
ق
-
قاسمی، حمید
تحلیل محتوای پژوهشهای مدیریت فروش و رفتار مصرفکننده ورزشی در ایران [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 267-286]
-
قاسمی، مریم
تحلیل میزان سبز بودن رفتارهای مصرفی خانوارهای روستایی و عوامل فردی موثر بر آن (مطالعه موردی: شهرستان خواف) [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 219-247]
-
قره بیگلو، حسین
طراحی مدل مدیریت تجربه مشتریان در نظام بانکی ،با استفاده از روش تحلیل مضمون [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 248-269]
ک
-
کردناییج، اسدالله
پدیدارشناسی رفتار خرید شب عید زنان در نوروز باستانی ایرانیان [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 229-244]
-
کردنائیج، اسدالله
نقش عوامل ساختاری کمپین های بازاریابی علت محور در پاسخ مصرف کنندگان [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 149-173]
-
کریمیان، لیلا
طراحی مدل برندسازی در شرکتهای بیمه بازرگانی ایران با استفاده از رویکرد پژوهش ترکیبی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 245-265]
-
کیماسی، مسعود
بررسی تجربه دیجیتالی کاربران بانکداری اینترنتی با استفاده از روش هیوریستیک [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 41-62]
م
-
مانیان، امیر
طراحی مدل ارتقای تجربه و پاسخ مشتری با استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 287-309]
-
محرم زاده، مهرداد
بررسی پردازش امواج مغزی جهت ارزیابی کارایی تبلیغات نام نمای نایکی بر تصمیم به خرید ورزشکاران [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 112-133]
-
محمدشفیعی، مجید
تأثیر ارتباطات بازاریابی شبکه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند، ارزش ویژه ارتباطی و پاسخ مشتری [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 105-124]
-
میر، سعید
اولویت بندی عوامل تبیین کننده ارتقاء شخصیت برند با روش دلفی فازی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 134-148]
-
میرطاهری، سیده فاطمه
تأثیر بکارگیری بازاریابی محتوایی بر قصد بازدید مجدد وبسایت در کسب و کارهای نوظهور اینترنتی (مورد مطالعه: وبسایت یکتا کتاب) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 21-39]
-
مشبکی اصفهانی، اصغر
طراحی الگوی بازاریابی صادرات محصولات فرهنگی با توجه به رفتار مصرف کننده (مورد مطالعه: تابلونقاشی) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 311-332]
-
مقدم، زهرا
تعیین اهمیت معیارهای کیفیت وبسایت از دیدگاه کاربران برپایه روشهای ایکوال و فرایند تحلیل شبکه فازی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 24-45]
-
مولائی، سوران
ارتباط ویژگیهای روانشناختی اجتماعی بر قصد خرید کالاهای لوکس از طریق چشم و هم-چشمی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 1-23]
ن
-
نظری، محسن
بررسی اثر تفاوت قیمت، هنجار اجتماعی سلسله مراتبی و بومی بر ادراک قیمت گذاری منصفانه؛ تحلیل نقش منبع تامین مالی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 1-19]
-
نظریان، محمد
ارائه الگوی رفتار ضدمصرف در بازار ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 333-352]
-
نمامیان، فرشید
بررسی عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرفکننده از طریق نقش میانجی تمایل مشتری بر اساس دیدگاه تئوری رفتار برنامهریزیشده [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 199-218]
-
نوابخش، مهرداد
طراحی الگوی بازاریابی صادرات محصولات فرهنگی با توجه به رفتار مصرف کننده (مورد مطالعه: تابلونقاشی) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 311-332]
و
-
ودادی، احمد
تبیین مدل رفتار خرید مصرفکننده در انتخاب محصولات لذتبخش با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای همواره تخفیف) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 81-103]
-
وظیفه دوست، حسین
ارائه الگوی رفتار ضدمصرف در بازار ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 333-352]
-
وکیل الرعایا، یونس
تحلیل رابطه بین پیشران های خریدهای برنامه ریزی نشده با تکنیک هایANP ,DEMATEL و ISM [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 174-198]
ه
-
هندیجانی، رزا
بررسی تجربه دیجیتالی کاربران بانکداری اینترنتی با استفاده از روش هیوریستیک [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 41-62]
ی
-
یوسفی، ماندانا
مصرف گرایی در معماری با تاکید بر مبانی نشانه شناسی معماری عامه پسند [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 270-296]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد