نمایه نویسندگان

آ

  • آیوازیان، سیمون مصرف گرایی در معماری با تاکید بر مبانی نشانه شناسی معماری عامه پسند [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 270-296]

ا

  • احمدی، پرویز عدم انطباق بین نگرش و رفتار خرید محصولات داخلی (مورد مطالعه: بازار خودرو) [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 90-111]
  • ایران دوست، منصور برندسازی جهت خلق ارزش مصرف‌کننده در نظام بانکی کشور [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 193-211]
  • ایرانزاده، سلیمان طراحی مدل مدیریت تجربه مشتریان در نظام بانکی ،با استفاده از روش تحلیل مضمون [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 248-269]
  • ارشادی، محمد جواد تعیین اهمیت معیارهای کیفیت وبسایت از دیدگاه کاربران برپایه روش‌های ای‌کوال و فرایند تحلیل شبکه فازی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 24-45]
  • اسماعیل پور، حسن تبیین مدل رفتار خرید مصرف‌کننده در انتخاب محصولات لذت‌بخش با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای همواره تخفیف) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 81-103]
  • الماسی تبار، حمیدرضا بررسی عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرف‌کننده از طریق نقش میانجی تمایل مشتری بر اساس دیدگاه تئوری رفتار برنامه‌ریزی‌شده [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 199-218]
  • امیر شاهی، میر احمد طراحی مدل برندسازی در شرکتهای بیمه بازرگانی ایران با استفاده از رویکرد پژوهش ترکیبی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 245-265]
  • ایوبی یزدی، حمید نقش عوامل ساختاری کمپین های بازاریابی علت محور در پاسخ مصرف کنندگان [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 149-173]

ب

  • بخشی زاده برج، کبری نگاشت نقشه ذهنی مصرف‌کنندگان نسبت به کالای ایرانی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 171-191]
  • بشیرپور، مهدی استخراج شبکه تداعیات ذهنی افراد به برندهای خودروساز چینی با استفاده از تکنیک استعاره‌های استخراجی زالتمن(زیمت) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 149-169]
  • بهادری، مهناز طراحی چارچوب مدیریت تجربه مشتری در تجارت اجتماعی: رویکردی آمیخته [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 46-67]
  • بوداقی خواجه نوبر، حسین طراحی مدل مدیریت تجربه مشتریان در نظام بانکی ،با استفاده از روش تحلیل مضمون [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 248-269]

پ

  • پوراسدالهی، خاطره ارائه الگوی مفهومی برای تبین بازاریابی کمیابی با تا کید بر اصالت برند در رفتار خرید آنلاین [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 125-148]

ت

  • ترابی، فاطمه تبیین مدل رفتار خرید مصرف‌کننده در انتخاب محصولات لذت‌بخش با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای همواره تخفیف) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 81-103]
  • ترکستانی، محمد صالح مطالعه‎ مردم‎ نگارانه درک معنای برند ترک (مطالعه موردی منطقه آزاد انزلی) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 63-80]
  • تقدیمی، توران طراحی الگوی بازاریابی صادرات محصولات فرهنگی با توجه به رفتار مصرف کننده (مورد مطالعه: تابلونقاشی) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 311-332]

ج

  • جامی پور، مونا طراحی چارچوب مدیریت تجربه مشتری در تجارت اجتماعی: رویکردی آمیخته [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 46-67]
  • جاهدی، پدرام مطالعه‎ مردم‎ نگارانه درک معنای برند ترک (مطالعه موردی منطقه آزاد انزلی) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 63-80]
  • جعفرزاده کناری، مهدی طراحی و تبیین مدل رفتار مصرف کنندگان کالاهای تقلبی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 297-332]

ح

  • حاجی پور، بهمن طراحی و تبیین مدل رفتار مصرف کنندگان کالاهای تقلبی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 297-332]
  • حیدرزاده، کامبیز طراحی مدل برندسازی در شرکتهای بیمه بازرگانی ایران با استفاده از رویکرد پژوهش ترکیبی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 245-265]
  • حیدرزاده، کامبیز ارائه الگوی رفتار ضدمصرف در بازار ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 333-352]
  • حیدریه، سیدعبدالله تحلیل رابطه بین پیشران های خریدهای برنامه ریزی نشده با تکنیک هایANP ,DEMATEL و ISM [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 174-198]
  • حسن زاده، محمود عدم انطباق بین نگرش و رفتار خرید محصولات داخلی (مورد مطالعه: بازار خودرو) [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 90-111]
  • حسنقلی پور یاسوری، طهمورث طراحی مدل ارتقای تجربه و پاسخ مشتری با استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 287-309]
  • حمدی، کریم ارائه الگوی رفتار ضدمصرف در بازار ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 333-352]

خ

  • خادمی گراشی، مهدی مطالعه سطوح گرافیکی هشدار در بسته‌بندی های سیگار و تاثیر آن بر نیات ترک مصرف‌؛ تحلیل نقش میانجی برانگیختگی ترس و ادراک از تهدید سلامت [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 213-228]
  • خالوزاده مبارکه، سجاد طراحی مدل ارتقای تجربه و پاسخ مشتری با استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 287-309]
  • خدادادحسینی، سید حمید عدم انطباق بین نگرش و رفتار خرید محصولات داخلی (مورد مطالعه: بازار خودرو) [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 90-111]
  • خلیلی پالندی، فرشته پدیدارشناسی رفتار خرید شب عید زنان در نوروز باستانی ایرانیان [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 229-244]
  • خورشیدی، غلامحسین طراحی و تبیین مدل رفتار مصرف کنندگان کالاهای تقلبی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 297-332]

د

  • دارابی، مسعود بررسی پردازش امواج مغزی جهت ارزیابی کارایی تبلیغات نام نمای نایکی بر تصمیم به خرید ورزشکاران [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 112-133]
  • داورزنی، ناصر نگاشت نقشه ذهنی مصرف‌کنندگان نسبت به کالای ایرانی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 171-191]
  • دلیر، الهه تحلیل میزان سبز بودن رفتارهای مصرفی خانوارهای روستایی و عوامل فردی موثر بر آن (مطالعه موردی: شهرستان خواف) [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 219-247]
  • دهدشتی شاهرخ، زهره استخراج شبکه تداعیات ذهنی افراد به برندهای خودروساز چینی با استفاده از تکنیک استعاره‌های استخراجی زالتمن(زیمت) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 149-169]

ر

  • رحمان سرشت، حسین ارتباط ویژگی‌های روانشناختی اجتماعی بر قصد خرید کالاهای لوکس از طریق چشم ‌و هم-چشمی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 1-23]
  • رحمت آبادی، یزدان تأثیر ارتباطات بازاریابی شبکه های‌ اجتماعی بر ارزش ویژه برند، ارزش ویژه ارتباطی و پاسخ مشتری [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 105-124]
  • رحیمی نیک، اعظم تبیین مدل رفتار خرید مصرف‌کننده در انتخاب محصولات لذت‌بخش با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای همواره تخفیف) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 81-103]
  • رشیدپور، علی اولویت بندی عوامل تبیین کننده ارتقاء شخصیت برند با روش دلفی فازی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 134-148]
  • رضائی، مرضیه تأثیر بکارگیری بازاریابی محتوایی بر قصد بازدید مجدد وب‌سایت در کسب و کارهای نوظهور اینترنتی (مورد مطالعه: وب‌سایت یکتا کتاب) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 21-39]
  • رضوانی، مهران تأثیر بکارگیری بازاریابی محتوایی بر قصد بازدید مجدد وب‌سایت در کسب و کارهای نوظهور اینترنتی (مورد مطالعه: وب‌سایت یکتا کتاب) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 21-39]
  • رهبری منش، کمال مصرف گرایی در معماری با تاکید بر مبانی نشانه شناسی معماری عامه پسند [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 270-296]
  • رئیسی، ایمان مصرف گرایی در معماری با تاکید بر مبانی نشانه شناسی معماری عامه پسند [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 270-296]

س

  • سیدکباری، بنفشه بررسی تجربه دیجیتالی کاربران بانکداری اینترنتی با استفاده از روش هیوریستیک [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 41-62]
  • سعیدنیا، حمیدرضا ارائه الگوی مفهومی برای تبین بازاریابی کمیابی با تا کید بر اصالت برند در رفتار خرید آنلاین [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 125-148]
  • سلطانی، مرتضی نقش عوامل ساختاری کمپین های بازاریابی علت محور در پاسخ مصرف کنندگان [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 149-173]
  • سلیمان زاده، امید تأثیر ارتباطات بازاریابی شبکه های‌ اجتماعی بر ارزش ویژه برند، ارزش ویژه ارتباطی و پاسخ مشتری [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 105-124]
  • سهیلی، جمال الدین مصرف گرایی در معماری با تاکید بر مبانی نشانه شناسی معماری عامه پسند [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 270-296]

ش

  • شاکری، رویا ارتباط ویژگی‌های روانشناختی اجتماعی بر قصد خرید کالاهای لوکس از طریق چشم ‌و هم-چشمی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 1-23]
  • شیرخدائی، میثم پدیدارشناسی رفتار خرید شب عید زنان در نوروز باستانی ایرانیان [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 229-244]

ص

  • صادقی مال امیری، منصور الگوی علی منافع تجارت الکترونیک برای خریدار/ مصرف‌کننده [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 68-89]
  • صالحی، هوشیار طراحی مدل مدیریت تجربه مشتریان در نظام بانکی ،با استفاده از روش تحلیل مضمون [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 248-269]
  • صالحی امیری، رضا طراحی الگوی بازاریابی صادرات محصولات فرهنگی با توجه به رفتار مصرف کننده (مورد مطالعه: تابلونقاشی) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 311-332]
  • صفوی، فاطمه مطالعه سطوح گرافیکی هشدار در بسته‌بندی های سیگار و تاثیر آن بر نیات ترک مصرف‌؛ تحلیل نقش میانجی برانگیختگی ترس و ادراک از تهدید سلامت [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 213-228]
  • صلواتی، عادل برندسازی جهت خلق ارزش مصرف‌کننده در نظام بانکی کشور [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 193-211]

ط

  • طالاری، محمد طراحی چارچوب مدیریت تجربه مشتری در تجارت اجتماعی: رویکردی آمیخته [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 46-67]

ع

  • عابدی، احسان بررسی تجربه دیجیتالی کاربران بانکداری اینترنتی با استفاده از روش هیوریستیک [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 41-62]
  • عالم تبریز، اکبر برندسازی جهت خلق ارزش مصرف‌کننده در نظام بانکی کشور [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 193-211]
  • عباس زاده، حسن برندسازی جهت خلق ارزش مصرف‌کننده در نظام بانکی کشور [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 193-211]
  • عرب احمدی، حامد تحلیل رابطه بین پیشران های خریدهای برنامه ریزی نشده با تکنیک هایANP ,DEMATEL و ISM [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 174-198]
  • عزیزیان کهن، نسرین بررسی پردازش امواج مغزی جهت ارزیابی کارایی تبلیغات نام نمای نایکی بر تصمیم به خرید ورزشکاران [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 112-133]
  • عسگرشمسی، میثم تحلیل محتوای پژوهش‌های مدیریت فروش و رفتار مصرف‌کننده ورزشی در ایران [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 267-286]
  • علی پور درویشی، زهرا ارائه الگوی مفهومی برای تبین بازاریابی کمیابی با تا کید بر اصالت برند در رفتار خرید آنلاین [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 125-148]

غ

  • غفاری، فرهاد طراحی مدل برندسازی در شرکتهای بیمه بازرگانی ایران با استفاده از رویکرد پژوهش ترکیبی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 245-265]

ف

  • فتحی، هانیه بررسی اثر تفاوت قیمت، هنجار اجتماعی سلسله مراتبی و بومی بر ادراک قیمت گذاری منصفانه؛ تحلیل نقش منبع تامین مالی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 1-19]

ق

  • قاسمی، حمید تحلیل محتوای پژوهش‌های مدیریت فروش و رفتار مصرف‌کننده ورزشی در ایران [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 267-286]
  • قاسمی، مریم تحلیل میزان سبز بودن رفتارهای مصرفی خانوارهای روستایی و عوامل فردی موثر بر آن (مطالعه موردی: شهرستان خواف) [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 219-247]
  • قره بیگلو، حسین طراحی مدل مدیریت تجربه مشتریان در نظام بانکی ،با استفاده از روش تحلیل مضمون [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 248-269]

ک

  • کردناییج، اسدالله پدیدارشناسی رفتار خرید شب عید زنان در نوروز باستانی ایرانیان [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 229-244]
  • کردنائیج، اسدالله نقش عوامل ساختاری کمپین های بازاریابی علت محور در پاسخ مصرف کنندگان [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 149-173]
  • کریمیان، لیلا طراحی مدل برندسازی در شرکتهای بیمه بازرگانی ایران با استفاده از رویکرد پژوهش ترکیبی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 245-265]
  • کیماسی، مسعود بررسی تجربه دیجیتالی کاربران بانکداری اینترنتی با استفاده از روش هیوریستیک [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 41-62]

م

  • مانیان، امیر طراحی مدل ارتقای تجربه و پاسخ مشتری با استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 287-309]
  • محرم زاده، مهرداد بررسی پردازش امواج مغزی جهت ارزیابی کارایی تبلیغات نام نمای نایکی بر تصمیم به خرید ورزشکاران [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 112-133]
  • محمدشفیعی، مجید تأثیر ارتباطات بازاریابی شبکه های‌ اجتماعی بر ارزش ویژه برند، ارزش ویژه ارتباطی و پاسخ مشتری [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 105-124]
  • میر، سعید اولویت بندی عوامل تبیین کننده ارتقاء شخصیت برند با روش دلفی فازی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 134-148]
  • میرطاهری، سیده فاطمه تأثیر بکارگیری بازاریابی محتوایی بر قصد بازدید مجدد وب‌سایت در کسب و کارهای نوظهور اینترنتی (مورد مطالعه: وب‌سایت یکتا کتاب) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 21-39]
  • مشبکی اصفهانی، اصغر طراحی الگوی بازاریابی صادرات محصولات فرهنگی با توجه به رفتار مصرف کننده (مورد مطالعه: تابلونقاشی) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 311-332]
  • مقدم، زهرا تعیین اهمیت معیارهای کیفیت وبسایت از دیدگاه کاربران برپایه روش‌های ای‌کوال و فرایند تحلیل شبکه فازی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 24-45]
  • مولائی، سوران ارتباط ویژگی‌های روانشناختی اجتماعی بر قصد خرید کالاهای لوکس از طریق چشم ‌و هم-چشمی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 1-23]

ن

  • نظری، محسن بررسی اثر تفاوت قیمت، هنجار اجتماعی سلسله مراتبی و بومی بر ادراک قیمت گذاری منصفانه؛ تحلیل نقش منبع تامین مالی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 1-19]
  • نظریان، محمد ارائه الگوی رفتار ضدمصرف در بازار ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 333-352]
  • نمامیان، فرشید بررسی عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرف‌کننده از طریق نقش میانجی تمایل مشتری بر اساس دیدگاه تئوری رفتار برنامه‌ریزی‌شده [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 199-218]
  • نوابخش، مهرداد طراحی الگوی بازاریابی صادرات محصولات فرهنگی با توجه به رفتار مصرف کننده (مورد مطالعه: تابلونقاشی) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 311-332]

و

  • ودادی، احمد تبیین مدل رفتار خرید مصرف‌کننده در انتخاب محصولات لذت‌بخش با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای همواره تخفیف) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 81-103]
  • وظیفه دوست، حسین ارائه الگوی رفتار ضدمصرف در بازار ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 333-352]
  • وکیل الرعایا، یونس تحلیل رابطه بین پیشران های خریدهای برنامه ریزی نشده با تکنیک هایANP ,DEMATEL و ISM [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 174-198]

ه

  • هندیجانی، رزا بررسی تجربه دیجیتالی کاربران بانکداری اینترنتی با استفاده از روش هیوریستیک [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 41-62]

ی

  • یوسفی، ماندانا مصرف گرایی در معماری با تاکید بر مبانی نشانه شناسی معماری عامه پسند [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 270-296]