TY - JOUR ID - 61606 TI - نقش ارتباطات بازاریابی یکپارچه در دلبستگی عاطفی به برند و رفتار مصرف کنندگان JO - مطالعات رفتار مصرف‌کننده JA - CBSJ LA - fa SN - 2717-0004 AU - میرکی, محمود AU - یکتایار, مظفر AU - اسماعیلی, نرگس AD - دانشجوی دکترای تخصصی مدیریت ورزشی، واحد سنندج، دانشگاه آزاد اسلامی، سنندج ، ایران AD - گروه مدیریت ورزشی، واحد سنندج، دانشگاه آزاد اسلامی، سنندج، ایران AD - دکترای مدیریت ورزشی، گروه مدیریت ورزشی، واحد سنندج، دانشگاه آزاد اسلامی، سنندج، ایران Y1 - 2020 PY - 2020 VL - 7 IS - 2 SP - 199 EP - 215 KW - "ارتباطات بازاریابی یکپارچه" KW - " دلبستگی عاطفی به برند" KW - "رفتار مصرف کنندگان" DO - 10.34785/J018.2020.344 N2 - هدف از انجام این تحقیق بررسی نقش ارتباطات بازاریابی یکپارچه در دلبستگی عاطفی به برند و رفتار مصرف کنندگان ورزشی بود. این تحقیق از لحاظ ماهیت، از نوع پژوهش های توصیفی - همبستگی و از دیدگاه هدف، در زمره پژوهش های کاربردی و از دید زمانی و اجرایی نیز، یک پژوهش تک مقطعی بود. داده های تحقیق، از طریق پرسشنامه جمع آوری گردید. اعتبار سازه نیز با استفاده از تحلیل عاملی تأییدی مورد تأیید قرار گرفت. نمونه آماری شامل ۳۸۴ نفر از مصرف کنندگان محصولات کالاهای ورزشی که به صورت هدفمند و در دسترس انتخاب و مورد مطالعه قرار گرفت. برای پردازش داده ها، از روش مدل معادلات ساختاری استفاده شد. نتایج نشان دادمدل مفهومی تحقیق از برازش مناسبی برخوردار است و ارتباطات بازاریابی یکپارچه تاثیر معنی داری بر رفتار مصرف کنندگان دلبستگی عاطفی آنان به برند دارد. لذا تولیدکنندگان لباس و وسایل ورزشی می بایستی با بکار گیری شیوه های نوین ارتباطی در بازاریابی به ایجاد دلبستگی عاطفی مصرف کنندگان به برند تلاش خود را بکار گیرند. UR - https://cbs.uok.ac.ir/article_61606.html L1 - https://cbs.uok.ac.ir/article_61606_b59e5c62c5e94baca04b83fca2b5922d.pdf ER -