نویسنده = محسن خون سیاوش
پدیدار شناسی ارزش ادراک شده توسط گشت زن های مراکز خرید و مال ها

دوره 8، شماره 3، آبان 1400، صفحه 33-56

10.34785/J018.2021.676

شیرین خسروزاده؛ کامبیز حیدرزاده هنزایی؛ محمدعلی عبدالوند؛ محسن خون سیاوش


تاثیر شیوه ورود به بازار ایران بر واکنش مصرف کنندگان ایرانی نسبت به محصولات خارجی

دوره 7، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 300-322

10.34785/J018.2020.816

بهنام شاهنگیان؛ محمدعلی عبدالوند؛ هاشم نیکومرام؛ محسن خون سیاوش