توسعه مدل رفتار مصرف‌کننده در بیمه‌های زندگی "تحقیقی مبتنی بر نظریه داده بنیاد"

دوره 7، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 217-244

10.34785/J018.2020.851

حسینعلی بختیار نصرآبادی؛ طهمورث حسنقلی پور یاسوری؛ سید ابوالقاسم میرا؛ ابوعلی ودادهیر


پدیدارشناسی رفتار خرید شب عید زنان در نوروز باستانی ایرانیان

دوره 6، شماره 1، شهریور 1398، صفحه 229-244

10.34785/J018.2019.132

میثم شیرخدائی؛ اسدالله کردناییج؛ فرشته خلیلی پالندی


بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید اخلاقی مصرف کنندگان محصولات سبز

دوره 7، شماره 2، دی 1399، صفحه 235-253

10.34785/J018.2020.169

امیر غفوریان شاگردی؛ امید بهبودی؛ معصومه عربشاهی؛ سمانه خانی صحرایی


طراحی مدل مدیریت تجربه مشتریان در نظام بانکی ،با استفاده از روش تحلیل مضمون

دوره 6، شماره 2، بهمن 1398، صفحه 248-269

10.34785/J018.2019.272

هوشیار صالحی؛ سلیمان ایرانزاده؛ حسین قره بیگلو؛ حسین بوداقی خواجه نوبر


ارائه مدلی برای مدیریت شکایات مشتریان B2B در صنعت لوازم خانگی

دوره 8، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 251-279

10.34785/J018.2022.379

مسلم امیدی؛ محمد ایدی؛ یاسان الله پوراشرف


طراحی مدل برندسازی در شرکتهای بیمه بازرگانی ایران با استفاده از رویکرد پژوهش ترکیبی

دوره 6، شماره 1، شهریور 1398، صفحه 245-265

10.34785/J018.2019.363

لیلا کریمیان؛ میر احمد امیر شاهی؛ کامبیز حیدرزاده؛ فرهاد غفاری


مصرف گرایی در معماری با تاکید بر مبانی نشانه شناسی معماری عامه پسند

دوره 6، شماره 2، بهمن 1398، صفحه 270-296

10.34785/J018.2019.149

ماندانا یوسفی؛ سیمون آیوازیان؛ ایمان رئیسی؛ جمال الدین سهیلی؛ کمال رهبری منش


شناسایی و دسته بندی عوامل موثر برسردرگمی مشتری در خدمات بیمه عمر پژوهشی مبتنی بر تحلیل مضمون

دوره 8، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 280-306

10.34785/J018.2022.673

معصومه خلیل زاده طلاتپه؛ وحید ناصحی فر؛ تحفه قبادی؛ علی اصغری صارم


طراحی و تبیین مدل رفتار مصرف کنندگان کالاهای تقلبی

دوره 6، شماره 2، بهمن 1398، صفحه 297-332

10.34785/J018.2019.268

غلامحسین خورشیدی؛ بهمن حاجی پور؛ مهدی جعفرزاده کناری


طراحی مدل ارتقای تجربه و پاسخ مشتری با استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی

دوره 6، شماره 1، شهریور 1398، صفحه 287-309

10.34785/J018.2019.755

سجاد خالوزاده مبارکه؛ امیر مانیان؛ طهمورث حسنقلی پور یاسوری


تاثیر شیوه ورود به بازار ایران بر واکنش مصرف کنندگان ایرانی نسبت به محصولات خارجی

دوره 7، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 300-322

10.34785/J018.2020.816

بهنام شاهنگیان؛ محمدعلی عبدالوند؛ هاشم نیکومرام؛ محسن خون سیاوش


ارائه الگوی رفتار ضدمصرف در بازار ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد

دوره 6، شماره 2، بهمن 1398، صفحه 333-352

10.34785/J018.2019.321

محمد نظریان؛ حسین وظیفه دوست؛ کامبیز حیدرزاده؛ کریم حمدی


طراحی الگوی بازاریابی صادرات محصولات فرهنگی با توجه به رفتار مصرف کننده (مورد مطالعه: تابلونقاشی)

دوره 6، شماره 1، شهریور 1398، صفحه 311-332

10.34785/J018.2019.404

توران تقدیمی؛ اصغر مشبکی اصفهانی؛ رضا صالحی امیری؛ مهرداد نوابخش


تدوین مدل قصد خرید مجدد آنلاین در فروشگاه های زنجیره ای با بکارگیری رویکرد فراترکیب

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 24 بهمن 1402

10.22034/cbsj.2024.63063

مهدی بره مقدم؛ حسین حکیم پور؛ مهدی محمودزاده؛ محمد محمدی


ارائه مدل برانگیختگی مصرف‌کننده در بازاریابی دیجیتال

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 24 بهمن 1402

10.22034/cbsj.2024.63065

شبنم ملکیان؛ هرمز مهرانی؛ حمیدرضا سعیدنیا؛ زهرا علی پور درویشی


ارائه الگوی مفهومی ملی گرایی مصرفی با تاکید بر اقتصاد مقاومتی با استفاده از رویکرد فراترکیب و دلفی فازی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 24 بهمن 1402

10.22034/cbsj.2024.137545.2364

سحر خاوری؛ میرزا حسن حسینی؛ سید موسی خادمی؛ سیده معصومه غمخواری


ارزیابی وب‌سایت های آژانس‌های مسافرتی و جهانگردی بر اساس مدل eMCIA

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 24 بهمن 1402

10.22034/cbsj.2024.63067

فاتح حبیبی؛ قادر حسین زاده


طراحی و اعتبارسنجی الگوی تغییر رفتار مصرف‌کننده نهایی از آفلاین به آنلاین با رویکرد پژوهش آمیخته در گروه کالاهای تندمصرف

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 24 بهمن 1402

10.22034/cbsj.2024.63064

پژمان آهنگرداودی؛ فرزاد آسایش؛ صدیقه طوطیان؛ سید محمود هاشمی


مدل‌سازی ساختاری -تفسیری عوامل موثر بر انتخاب استراتژی محتوای پیام کمپین تبلیغاتی مبتنی بر رویکرد فراترکیب

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 19 اسفند 1402

10.22034/cbsj.2023.137670.2381

محمد علی بابایی زکلیکی؛ شهریار عزیزی؛ زینب زمانی